W każdym pokoju znajduje się łazienka z suszarką, TV z programami telewizji satelitarnej oraz telefon. Wszystkie pokoje posiadają bezpłatny, bezprzewodowy dostęp do internetu. Większość posiada klimatyzację.
Posiadamy także pokoje rodzinne typu studio oraz dwupoziomowy apartament , stworzone dla podniesienia komfortu pobytu rodzin z dziećmi oraz dzięki wydzielonej części do pracy- pobycie służbowym.
W ofercie dysponujemy również pokojami dostosowanymi dla osób niepełnosprawnych.
Dla gości ceniących luksus posiadamy pokoje o standardzie superior składające się z sypialni i łazienki z wanną z hydromasażem.
WARUNKI REZERWACJI I ANULACJI OFERTY NOCLEGU
- Aby zagwarantować rezerwację wymagane jest dokonanie przedpłaty w wysokości 30% wartości rezerwacji.
- Anulowania rezerwacji klient może dokonać w każdym czasie.
- Anulowanie rezerwacji musi mieć formę pisemną pod rygorem nieważności.
- Anulowanie rezerwacji wstępnej-niegwarantowanej (rezerwacji bez wpłaconego zadatku) nie jest wymagane. Rezerwacja bez zadatku jest utrzymywana do godziny 18:00 w dniu przyjazdu, chyba że ustalone warunki rezerwacji stanowią inaczej.
- Anulowanie rezerwacji przez klienta po wpłacie zadatku dla rezerwacji gwarantowanej:
– w przypadku rezygnacji z rezerwacji gwarantowanej na 5 lub więcej dni przed planowaną datą rozpoczęcia pobytu – hotelu zwróci kwotę zadatku pomniejszoną o koszty bankowe do 14 dni od daty rezygnacji;
– w przypadku rezygnacji z rezerwacji gwarantowanej dokonanej na mniej niż 5 dni przed datą planowanego przyjazdu i rozpoczęcia pobytu – wpłacone pieniądze nie podlegają zwrotowi.
Hotel może zaproponować klientowi inny termin realizacji pobytu w zakresie 90 dni, w miarę dostępności wolnych pokoi. Jeśli jednak rezerwacja dotyczy miesięcy letnich, długich weekendów i okresów świątecznych – wpłacone pieniądze nie podlegają zwrotowi ani nie mogą być wykorzystane na poczet innej rezerwacji. - Zmiana terminu rezerwacji, o której mowa w pkt. 5 – zależy każdorazowo od indywidualnej oceny sytuacji przez hotel oraz możliwości dokonania zmiany. Hotel zastrzega, że zmiana terminu pobytu nie może narażać hotelu na straty, a postulat klienta zmiany terminu pobytu w żaden sposób nie wiąże hotelu.
- W przypadku skrócenia pobytu przez klienta, hotel nie zwraca kosztów jednostronnego odstąpienia od zawartej umowy.
- Rezygnacja z rezerwacji dokonanej on-line, m.in. za pośrednictwem booking.com i innych internetowych pośredników odbywa się na zasadach określonych na stronie pośredników.
- Spory między klientem a hotelem rozpatrywane będą przez sąd właściwy dla siedziby hotelu.