Pokoje

Dysponujemy 96 pokojami jedno-, dwu- i trzyosobowymi oraz dwupoziomowym apartamentem.

Pokoje

W każdym pokoju znajduje się  łazienka z suszarką, TV z programami telewizji satelitarnej oraz telefon. Wszystkie pokoje posiadają bezpłatny, bezprzewodowy dostęp do internetu. Większość posiada klimatyzację.

Posiadamy także pokoje rodzinne typu studio oraz dwupoziomowy apartament , stworzone dla podniesienia komfortu pobytu rodzin z dziećmi oraz dzięki wydzielonej części do pracy-  pobycie służbowym.

W ofercie dysponujemy również pokojami dostosowanymi dla osób niepełnosprawnych.

Dla gości ceniących luksus posiadamy pokoje o standardzie superior składające się z sypialni i łazienki z wanną z hydromasażem.

WARUNKI REZERWACJI I ANULACJI OFERTY NOCLEGU

  1. Aby zagwarantować rezerwację wymagane jest dokonanie przedpłaty w wysokości 30% wartości rezerwacji.
  2. Anulowania rezerwacji klient może dokonać w każdym czasie.
  3. Anulowanie rezerwacji musi mieć formę pisemną pod rygorem nieważności.
  4. Anulowanie rezerwacji wstępnej-niegwarantowanej (rezerwacji bez wpłaconego zadatku) nie jest wymagane. Rezerwacja bez zadatku jest utrzymywana do godziny 18:00 w dniu przyjazdu, chyba że ustalone warunki rezerwacji stanowią inaczej.
  5. Anulowanie rezerwacji przez klienta po wpłacie zadatku dla rezerwacji gwarantowanej:
    – w przypadku rezygnacji z rezerwacji gwarantowanej na 5 lub więcej dni przed planowaną datą rozpoczęcia pobytu – hotelu zwróci kwotę zadatku pomniejszoną o koszty bankowe do 14 dni od daty rezygnacji;
    – w przypadku rezygnacji z rezerwacji gwarantowanej dokonanej na mniej niż 5 dni przed datą planowanego przyjazdu i rozpoczęcia pobytu – wpłacone pieniądze nie podlegają zwrotowi.
    Hotel może zaproponować klientowi inny termin realizacji pobytu w zakresie 90 dni, w miarę dostępności wolnych pokoi. Jeśli jednak rezerwacja dotyczy miesięcy letnich, długich weekendów i okresów świątecznych – wpłacone pieniądze nie podlegają zwrotowi ani nie mogą być wykorzystane na poczet innej rezerwacji.
  6. Zmiana terminu rezerwacji, o której mowa w pkt. 5 – zależy każdorazowo od indywidualnej oceny sytuacji przez hotel oraz możliwości dokonania zmiany. Hotel zastrzega, że zmiana terminu pobytu nie może narażać hotelu na straty, a postulat klienta zmiany terminu pobytu w żaden sposób nie wiąże hotelu.
  7. W przypadku skrócenia pobytu przez klienta, hotel nie zwraca kosztów jednostronnego odstąpienia od zawartej umowy.
  8. Rezygnacja z rezerwacji dokonanej on-line, m.in. za pośrednictwem booking.com i innych internetowych pośredników odbywa się na zasadach określonych na stronie pośredników.
  9. Spory między klientem a hotelem rozpatrywane będą przez sąd właściwy dla siedziby hotelu.

Wirtualna wycieczka
po hotelu

Zobacz

Kontakt

Hotel City SM
Business & SPA S.C.

ul. Gajowa 16
30-426 Kraków
(Borek Fałęcki)

Rezerwacja 24h
tel. +48 12 266 60 21
fax. +48 12 268 18 86
kom. 604 420 282
email. reservation@hotelcity.pl

* pola wymagane

Docenili nas:

Akceptujemy płatności:

Akceptujemy karty klubowe:


Polityka prywatności

© 2016 All rights reserved Hotel City SM

Projekt i wykonanie Agencja Reklamowa Projektowanie i wykonanie stron internetowych, Agencja Reklamowa w Krakowie - Anronet